1.820.3345.33 Contact@TravelTourWP.com

Login

Registreren

Nadat je een account hebt aangemaakt, kun je de status van je betaling volgen, de bevestiging volgen en de tour beoordelen nadat je hem hebt voltooid.
Gebruikersnaam*
Wachtwoord*
Wachtwoord bevestigen*
Voornaam*
Familienaam*
Geboortedatum*
E-mail*
Telefoon*
Land*
* Een account aanmaken betekent dat je akkoord gaat met onze Servicevoorwaarden en Privacyverklaring.
Ga akkoord met alle algemene voorwaarden voordat u doorgaat naar de volgende stap

Ben je al lid?

Login

Login

Registreren

Nadat je een account hebt aangemaakt, kun je de status van je betaling volgen, de bevestiging volgen en de tour beoordelen nadat je hem hebt voltooid.
Gebruikersnaam*
Wachtwoord*
Wachtwoord bevestigen*
Voornaam*
Familienaam*
Geboortedatum*
E-mail*
Telefoon*
Land*
* Een account aanmaken betekent dat je akkoord gaat met onze Servicevoorwaarden en Privacyverklaring.
Ga akkoord met alle algemene voorwaarden voordat u doorgaat naar de volgende stap

Ben je al lid?

Login

Algemene voorwaarden

Welkom in WellDone Resort

Om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, willen we enkele afspraken met je delen. Want goede afspraken helpen om de kwaliteit en de zorg voor onze accommodaties te garanderen. Zo geniet je – net zoals alle andere gasten – maximaal van uw verblijf.

Huurvoorwaarden

  1. Bezetting
    We streven naar een optimale ervaring, waarbij elke gast voldoende ruimte en comfort ervaart. Daarom zijn onze vakantiewoningen ontworpen voor maximaal 2 personen, zodat elke gast kan genieten van een comfortabel en ruimtelijk verblijf.
  2. Huisdieren
    Helaas kunnen we geen huisdieren toelaten in onze accommodaties. Want we handhaven allergievrije en hygiënische omstandigheden voor al onze gasten.
  3. Tuin en oprit
    Om de esthetiek en rust van de omgeving voor een serene ervaring te behouden, zijn er geen tenten, caravans of motorhomes toegestaan op de oprit of in de tuin.
  4. Schade melden
    We vragen je vriendelijk om eventuele schade onmiddellijk aan ons te melden. Dan kunnen we door snel in te grijpen de hoogste kwaliteitsnormen handhaven.
  5. Roken
    We streven naar een frisse en gezonde leefomgeving voor al onze gasten. Gelieve daarom niet binnen te roken. Buiten staan er voldoende asbakken. Door die te gebruiken, belanden de sigarettenpeuken niet in de tuin. Zo blijft alles in topconditie voor andere gasten of … voor je volgende verblijf. 🙂

Annuleringsvoorwaarden

Om de continuïteit van onze dienstverlening te waarborgen en andere gasten de kans te bieden, volgen we bij annulering de volgende voorwaarden:

  • Meer dan 3 maanden voor uw verblijfsperiode: 75% terugbetaling.
  • Tussen 2 en 3 maanden voor uw verblijfsperiode: 50% terugbetaling.
  • Tussen 1 en 2 maanden voor uw verblijfsperiode: 25% terugbetaling.
  • Minder dan 1 maand voor uw verblijfsperiode: geen terugbetaling.

Betaling en sleutels

Na je reservering ontvang je een gedetailleerde huurovereenkomst met alle nodige informatie. Zo kan je genieten van een vlekkeloos verblijf in onze accommodaties.

Lakens

Onze bedden zijn voorzien van hoofdkussens en dekbedden. Bij beschadiging van het linnengoed rekenen we 120 euro voor de reiniging.

Bij aankomst

Vanaf 16 uur ben je welkom. Meld eventuele gebreken direct. Dan reageren we meteen op eventuele ongemakken. In je vakantiewoning liggen informatiefolders over de omgeving klaar. Zo heb je meteen een goed beeld van de mogelijkheden om maximaal van uw verblijf te genieten.

Tijdens het verblijf

  • Respecteer de rusttijden tussen 22 en 8 uur.
  • Houd het aangegeven aantal personen aan.
  • Meld vooraf als je bezoek verwacht.
  • Sluit ramen na het verluchten.
  • Gooi afvalzakken meteen in de afvalcontainer of zet ze in de fietsenberging.

Bij vertrek

  • Verlaat de woning voor 10 uur.
  • Laat het huis netjes achter.
  • Leeg de vaatwasser en koelkast.
  • Deponeer badkamerafval in de grote zak in de fietsenberging.
  • Om de accommodatie in optimale staat te behouden voor de volgende gast, vragen we om geen sigarettenpeuken in de tuin achter te laten.

Verantwoordelijkheid bij ongevallen en inbraak

Wij zijn niet verantwoordelijk voor ongevallen. Bij diefstal zonder sporen van inbraak is de huurder aansprakelijk.

Altijd bereikbaar

Voor vragen zijn wij bereikbaar via berichten, 7 dagen per week, van 9 u tot 19 u. Voor noodgevallen kun je ons telefonisch bereiken op 0476 09 59 44.

We hopen van harte dat je optimaal geniet van je verblijf bij Welldone Resort en wensen je een fantastische vakantie!

Met warme groeten,
Els en Rohnny

GDPR

Doorgaan met boeken